Fredag och ett beslut
Fredagen kom och alla i familjen kände nog att det var välbehövligt!
Precis som varje fredag körde vi fredagslåten i bilen på väg mot skolan! Tyvärr blev Z febrig under dagen och J fick åka och hämta henne.
Som vanligt med våra barn så har hon känts som vanligt resten av dagen.
Det har varit på gång ett tag men idag valde jag att tacka ja till ett nytt arbete. Jag sa till mig själv när jag lämnade min dåvarande kommun att jag inte skulle tillbaka med ett undantag att lönen skulle ha stigit. Så ja, här är jag nu, på väg tillbaka. Men också med möjligheten att vara på jobbet på några minuter när vi flyttat till lägenheten.

(null)

Igår hade jag Uggs och vinterjacka. Idag vårjacka och solglasögon, härliga konstraster! 

(null)

Även idag var det en helt fantastisk himmel! N var sen till sin fotbollsträning som vanligt så fick skjutsa honom direkt när jag kom hem. På vägen passade jag på att ta bilden. Jag vet inte, kanske får hålla med J om att det är ett ålderstecken men tycker det är fridfullt med fina himlar! 

Kvällen avslutades med gråtfest framför Talang! Speciellt när barn uppträder blir jag så berörd..
Jag hade nog inte kunnat sitta i juryn. Det hade liksom inte trillat några fina tårar nerför kinderna utan jag hade nog fulgråtit bort allt smink..

Dags att sova efter en händelserik vecka!
Må väl!
Petra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress