Han är hemma nu
Redan tidigt i morse började taxiservice. Ett barn skulle skjutsas till skolan och ett annat plus man skulle på operation och röntgen av rygg. Sedan vidare med andra barnet till skolan. 
Däremellan en tur till högskolan för examination som gick åt helvete! 
Sedan hem igen och efter en stund åka och hämta man!
Känner mig lite lätt färdig och lipig och på sjukhuset kände jag hur jag började kallsvettas. Tycker inte om sjukhus men vet inte vad som hände där riktigt! 
Fick hjälpa J med diverse kläder och efter genomgång fick vi med oss en omgång olika tabletter hem.
Operationen gick bra men den var visst mer krävande än det var tänkt så hann bli lite orolig innan J till slut ringde och jag kunde dra en lättnandets suck!

(null)

J hade lite tråkigt så han skickade lite sexiga bilder i väntan på operation...

(null)

(null)

(null)

Fick ha på mig ett snygg förkläde i bly när Z skulle på röntgen 

(null)

(null)

(null)

Det här systemet med linjer i olika färger att följa till rätt avdelning var ju bara så bra. Pedagogiskt och helt fantastiskt även för mig! 
Stackars J hade fortfarande ingen känsel i armen och behövde hjälp för att åka hem. 

Nu är det gips i 2 veckor och sedan rehab i månader. 
Men nu kan det bara bli bättre..

Må väl!
Petra 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress