Happy monday
Det är ju inte för inte jag har valt att börja sent på måndagar. Är mer ett vrak än vanligt då. Tycker det är så jäkla svårt att sova mellan söndag och måndag. Som att allt man behöver tänka på liksom ploppar upp i huvudet när det är dags att sova. Om jag var författare skulle jag nog skriva böcker på nätterna. När jag var yngre kunde jag börja möblera om eller  starta ett nytt projekt  vid läggdags.  Nu förtiden får jag stilla mig och försöka vara en ansvarsfull moder och fru. 
Jag vet inte hur många låttexter, arga mail och annat jag har författat i väntan på John Blund! 

Hur som helst, jag har överlevt måndagen och ligger i viloläge inför imorgon. J har fått tid för operation och jag ska förbereda mig för att vara stöttande, supportande, omhändertagande fru! Jag som kallas "ice Queen" av både kollegor och man, nu gäller det. Kavla upp ärmarna, ta på förklädet och köööööör! 
(null)

(null)

(null)

Älskade fina himmel även i morse ❤️
Såg till att ta korten när kidsen hade gått in i skolan, de tycker att jag är lite tjatig med mina himlar..

(null)

(null)
Denna Donna övar på "messy bun". Har ni försökt? Man lär sig en hel del onödiga fenomen när ens barn hänger en del på sociala medier. Bra skills att imponera framför kidsen i skolan. 
På tal om sociala medier. I somras var vi på ett event med influensers. Nu är det dags igen k Jönköping. Ännu en dag med köande för att dansa i 30 sek eller få någons autograf. Man får ju imponeras av deras hängivenhet..
Någon annan som ska dit? 

Må väl!
Petra
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress